Yeşilovalı Miniklerden ‘Su Tasarrufu’ Vurgusu

Sürdürülebilir bir gelecek için başlatmış olduğu farkındalık çalışmalarına bir yenisini daha ekleyen Yeşilova Holding, bu kez de Yeşilovalı miniklerin çizimleriyle ‘kuraklık’ konusuna dikkat çekiyor.

Alüminyum sektöründeki başarısını kanıtlayan bir yandan da sürdürülebilir bir çevre için çalışmalarına devam eden Yeşilova Holding’in son odak noktası ülkemizi ve dünyamızı ciddi olarak tehdit eden ‘kuraklık’ oldu. Holding değerlerinden olan ‘çevrecilik’ çerçevesinde bir kampanya başlatan Yeşilova Holding, bu kapsamda çalışanlarının nezdinde yarattığı farkındalığa onların çocuklarını da dahil etti. ‘Geleceği Susuz Bırakma’ konulu resim yarışmasına katılan minikler birbirinden değerli çalışmalara imza attı.

En Başarılı İlk Üç Resim Belirlendi

Koronavirüsle mücadeleye devam eden dünyamızın gelecekteki küresel sorunu ‘kuraklık’ ile ilgili birbirinden etkileyici resimler çizen Yeşilova Holding çalışanlarının çocukları, konuya dair farkındalık oluşturdu. Yarışmaya katılan tüm çocuklar ödüllendirilirken en başarılı ilk üç resim sırasıyla Canray Ulaşım çalışanlarından Şerife Karagüllü’nün kızı Azra Gül Karagüllü, Canel Otomotiv çalışanlarından Sabri Yavaş’ın kızı Ece Yavaş ve Canel Otomotiv çalışanlarından Celal Kapucu’nun kızı Şevval Kapucu’ya ait oldu.

Yeşilova, “Gelecek Adına En Güzel Mesajlar Çocuklarımızdan”

En çevreci metallerden olan alüminyuma hayat veren Yeşilova Holding, +45 İletişim Ekibi’nin çalışmalarıyla çevre odaklı birçok kampanyaya imza atarken hem çalışanlarını hem de onların çocuklarını bilinçlendirmeyi amaç ediniyor. Bu noktadan hareketle başlatmış oldukları resim yarışmasının amacıyla ilgili konuşan Yeşilova Holding Yönetim Kurulu Üyesi Yasemin Yeşilova doğal kaynakların verimli kullanılabilmesi için farklı kanatlardan birçok çalışma yürüttüklerini söyleyerek sözlerine şöyle devam etti: “Geleceğe olan inancımız ve sürdürülebilirlik adına başlatmış olduğumuz farkındalık çalışmalarımızla tüm doğal kaynaklarımızı verimli bir şeklide kullanabilmek Yeşilova Holding olarak benimsediğimiz en önemli değerlerimizden. İleriki yıllarda ciddi bir sorun olarak karşımıza çıkacak olan ‘kuraklık’ için bu amaçla başlatmış olduğumuz farkındalık çalışmalarımıza çalışanlarımızın çocukları da ortak olsun istedik. Çünkü biliyoruz ki gelecek adına en güzel mesajları onlar verebilir, biz büyükler de en güzel dersleri yine onların ağzından duyabiliriz. Bu amaçla başlatmış olduğumuz ‘Geleceği Susuz Bırakma’ resim yarışmamıza katılan tüm çocuklarımızı yaratıcı çizimlerinden dolayı tebrik ediyorum.”

Paylaş